Medie-reklamer og udnyttelsen af tressernes musik – igen

2. august 2017

Jeg har været inde på det før: Jeg får nærmest allergisk udslag, når biograf- og tv-reklamer uhæmmet og tilsyneladende uforskammet bruger løs af tressernes gyldne pop- og rocksangskat for at promovere deres mere eller mindre ligegyldige produkter. I går var jeg i biografen for en gangs skyld og måtte her opleve, at Beatles’ “Across the Universe” blev brugt til at markedsføre nogle 3D-briller. Ganske vist var det (vist nok) i Rufus Wainwrights udmærkede coverversion. Men alligevel irriterede det min blindtarm voldsomt. Helligbrøde.

Skriv en kommentar

Warning: Undefined variable $user_ID in /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/wp-content/themes/skimmedmilk1.2/comments.php on line 78

86 har læst indlægget
Fatal error: Uncaught Error: Call to undefined function mdv_post_count() in /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/wp-content/themes/skimmedmilk1.2/single.php:62 Stack trace: #0 /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/wp-includes/template-loader.php(106): include() #1 /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/wp-blog-header.php(19): require_once('/customers/1/9/...') #2 /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/index.php(17): require('/customers/1/9/...') #3 {main} thrown in /customers/1/9/5/capac.dk/httpd.www/wordpress/wp-content/themes/skimmedmilk1.2/single.php on line 62